Skulle inte tro det om Dan!

hallojsan!
Såg ett klipp som jag inte sett förut på en annan HPsida idag. Där det är en reporter som påstår att Daniel Radcliff var full under inspelningen av några scener i Half-Blood prince. Det är klart att det är möjlig att han var det men det värsta var att alla som var inne på den sidan trodde på det utan att tveka, verkade det som. de kanske visste att han var det för att de har sett en intervju med honom tidigare eller nåt, men varför la de inte bara upp den videon i stället då? jag tycker verkligen att det är dåligt av folk som kallar sig "Potterhead" och sen litar blint på media och tror på allt de hittar på om skådespelarna och JK. Nä visst, det kanske finns folk som tror att media aldrig ljuer (hoppas inte det, men man vet aldrig). Men än en gångom du är Potterhead så har du läst HP-Böckerna minst en gång och då har du oxå läst om Rita Skeeter och vet att journalister kan förvrida sanningen på alla möjliga sett, eftersom JK sett till att i princip allt man kan dra lärdom av finns med i böckerna! C;
Så min poäng är i det här förrvirrade inlägget är att tro inte på allt som skrivs (de där lät som en lärare/förälder)
och speciellt allt som skrivs om HP relaterade saker, kolla upp det i stället. man kan ju kolla på jkrowling.com, annan säker HPsida eller faktiskt skriva till JK hon svarar ju ibland och hur awesome vore inte det? ;D
Antar att världen har sådat bättre inlägg, men jag har faktiskt aldrig bloggat förut.
den här bilden är ju klockren!
/alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0