God Morgon!

Tjenixen!
hej så den här bilden och blev lite glad! för det är ju sant Harry Potter är inte slut för HP tar inte bara slut! det är en livsstil för många (mig) och även om det troligtvis inte kommer några fler Harry Potter böcker lr filmer så finns det massor av Pottriga saker man kan göra! här kommer en liten lista:
  1. POTTERMORE.com om det är nån som inte skaffat det än lr inte vet vad det är så är det en hemsida som JK Rowling har skapat. Man spelar sig igenom alla kapitel och får ofta lite extra information som JK aldrig berättat förut! Totally awesome!
  2. MUGGLAR QUIDDITCH Gör som vi och börja spela quidditch! det är jättekul och helt klart det bästa sättet att träna (eniligt mig). ravenclawesome! Om ni är intresserade så är det bara att maila [email protected]
  3. WIZARDROCK om ni inte visste det har har Harry Potter faktiskt en egen musikstil också som kallas wizardrock. Om man är lite abitiös så kan man starta ett eget band lr så kan man börja lyssna på de som redan finns t ex Harry and the Potters lr det svenska bandet The Swedish Shortsnouts!
  4. HARRY POTTER QUOTES
Det var det nu ska jag skynda mig iväg till skansen! Är inte ledig som alla andra utan måste sjunga på skansen med skolan idag.
Kram Alle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0