Fanfictions!

Morsning korsning!
Såg den här bilden som är SUPERMEGAFOXYAWESOMEHOT!.. så kolla på den..
okej, nu till det jag tänkte att inlägget skulle handla om, nämligen fanfictions! För er som inte vet vad det är så är det lixom fictions, som handlar om Harry, de andra karaktärerna lr annat i trollkarlsvärden (det finns såklart fanfictions på annat än HP t ex Hunger Games) som är skrivna av fans därav fanfictions :)
I vilket fall så tycker jag att fanfics är awesome! det är nästan lite som att läsa om böckerna, om det är bra vill säga. Jag shipar Drarry (Draco/Harry) så typ det flesta jag läser handlar om dem, jag shipar lite andra oxå men orkar inte ta upp de nu. Men sen finns det oxå sånna helt sjuka (enlig mig) ships typ som Snamione (Snape/hermione)... Det är inte bara det att det är väldigt otroligt finner även det, inte lite utan väldigt gross.. men jaja här 2 tips på bra fanfics. Förts en som heter After party party och Watching You Watching Me båda är skrivna av någon som kallar sig Bloody Rose. Det är bara att googla på det så kommer det upp.
A men nu tänkte jag gå och lägga mig men först en blid.
bertiegilbert:  Bertie Gilbert, Drarry’s lovechild. 
Det är Bertie Gilbert i mitten visst ser han precis ut som deras lilla kärleksbarn! <3
night,night sleep tight!
/alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0