not true..

Goder afton! Såg just Hannah inlägg och ville bara säga att det inte alls är sant. Det är bara nån idiot som la ut det på nätet och alla går på det (inklusive jag till en början). Kommer inte riktigt ihåg vad alla hette men det är iaf defenetivt inte samma person!
Baby Harry i De Vises Sten, spelad av tre trillingar, två pojkar och en tjej, som heter Saunders i efternamn. Det går inte att säga vilken av dem som är med i filmen, kanske alla 3....
Toby Papworth, som baby Harry i Dödsrelikerna. Och han fick bara 40 pund för sin roll.
AlbusSevPotter.jpg
Arthur Bowen, som Harrys son Albus Severus Potter. Han är född år 1998, (2 dagar innan mej!!) vilket är ett år tidigare än Saunders trillingarna, så det är inte samma person:)
förlåt att jag suger på att blogga men min moster ska gifta sig imorn, och jag bakar tårta vilket tar lite tid... kanske kommer upp en bild på den senar!
pöööss /alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0