Totally awesome dag!!

Tjollahejsan!
Idag har bara varit så braa och potterig!! För det första fick vi kolla på film på engelskan sen på gympan spela vi quidditch!!! YAY! vi körde enligt SM reglerna, typ, och det gick fett bra alla tyckte det var fett kul och nästan ingen klagade över tacklingarna så vi kanske ska köra det igen. Jag behövde även gå till doktorn så ja missade sista lektionen! men det helt klart överlägsna var våran lilla föreställning jag och min klass hade i aulan på vår skola. alla hade typ helt seiösa solo nummer och jag och min kompisar var sist (dem till sist) och vi var ju helt oseriösa. Men jag tror de flesta fakitskt tyckte att vi var bäst, även om de andra oxå var grymma. Kanske läger ut en video på det imorn, vi gjorde ju som sagt "Get Back to Hogwarts" och de var totally awesome! men nu tänker i alla fall jag krypa till kojs för jag är helt slut men jag bloggar mer imorn så kolla på den här länken och har det bra!
/alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0