Griseknoen

Halloj!
Jag är hemskt dålig på att blogga! Bedrövligt, men har inte vetat riktigt vad jag ska blogga om.. Men just nu håller jag på att lista ut hur kompet på Harry Potter in 99 seconds går, lättare sagt än gjort! Har ni inte set den så är länken här:
han är riktigt grym, men andledningen till att jag ska lära mig kompet är att vi ska ha en föreställning i min skola (musikskola) och man får gör vad man vill, YAY! Så då tänkte jag och Hannah (å några andra oxå) göra två HP-låtar, såklart! En av dem är HP in 99 sec. Den andra låten vi tänkte köra är "Get back to Hogwarts" inlednings låten i AVPM. Jag tror många i vår klass tycker det är väldingt överdrivet även om de kanske inte säger det rakt ut, men va fan fuck them! De fattar inte det här med HP och det är deras problem och jag tänker göra det jag tycker om bäst när jag ändå har chansen.
/alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0